Toegang tot Mijn Oikocredit vragen

Heeft u al een investeringsrekening, maar nog geen online toegang? Dan kan u via dit formulier toegang aanvragen tot "Mijn Oikocredit". Na het invullen van het formulier, ontvangt u een e-mail met als titel “Activeren van uw account voor Mijn Oikocredit”. In deze mail staat een activeringslink. Enkele dagen later ontvangt u een brief met een persoonlijke code. Wanneer uw brief met persoonlijke code aangekomen is, kan u uw gegevens via de activeringslink in de mail vervolledigen om uw toegang in orde te maken. 

Wil u voor het eerst investeren bij Oikocredit als particulier of organisatie? Dan vindt u hier meer informatie.  

Bent u al investeerder en wil u uw investering verhogen? Lees hier hoe u kan bijstorten.

Heeft u problemen met "Mijn Oikocredit"? Misschien vindt u hier een antwoord op uw vragen: Helppagina 

Toegang tot Mijn Oikocredit vragen

Welkom bij Mijn Oikocredit. Op dit moment wordt er gewerkt aan een aantal verbeteringen van het portaal en daarom is Mijn Oikocredit niet bereikbaar tot ongeveer 21.00 uur vandaag. Excuses voor dit ongemak. We hopen op uw geduld en zien u graag later vandaag terug!