Hier vind je een antwoord op veelvoorkomende vragen bij problemen in Mijn Oikocredit. De problemen die behandeld worden, komen voor bij volgende situaties:
- Starten met beleggen via “Registratie Mijn Oikocredit”
- Welke gebruikersnaam kies ik best?
- Ik krijg de melding dat mijn gebruikersnaam al bestaat
- Inloggen op Mijn Oikocredit
- Hoe weet ik of ik al een account heb?
- Wanneer moet ik een nieuwe account aanmaken?
- Ik ken mijn gebruikersnaam niet
- Ik weet mijn wachtwoord niet meer
- Ik probeer in te loggen, maar krijg de foutmelding: “Het is niet mogelijk om in te loggen met de ingevulde gegevens”
- Aanvragen nieuw wachtwoord
- Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer
- Welk e-mailadres moet ik invullen?
- Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar ik krijg geen mail
- Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar in de mail die ik krijg staat geen activatiecode
- Wanneer ik de activatiecode ingeef en een nieuw wachtwoord kies, krijg ik de foutmelding: “het wachtwoord kon niet opnieuw worden ingesteld. Wellicht is de activatiecode incorrect of niet langer geldig. Probeer opnieuw een activatiecode aan te vragen.”
- Toegang tot Mijn Oikocredit vragen
- Welke stappen moet ik zetten om online toegang tot mijn rekening te vragen?
- Hoe weet ik of ik al een account heb?
- Wanneer moet ik een nieuwe account aanmaken?
- Ik kreeg een mail met de uitnodiging om online toegang aan te vragen. Als ik op de link klik, kom ik op de homepage terecht.
- Waar vind ik mijn contactnummer?
- Waar vind ik mijn investeringsnummer?
- Ik krijg de foutmelding dat het contactnummer niet klopt
- Ik krijg de foutmelding dat het investeringsnummer niet klopt.
- Ik kreeg een brief met een persoonlijke code. Waar moet ik die code invullen?
- Als ik op de activatielink klik, kom ik op de inlogpagina terecht
- Wanneer ik mijn gebruikersnaam kies, dan krijg ik de melding dat deze gebruikersnaam al bestaat
- Welke gebruikersnaam kies ik best?
- Waarom moet ik mijn rekeningnummer opgeven?
- De “Mijn Oikocredit”-omgeving
- Wat kan ik zien in Mijn Oikocredit?-
- Als ik me aanmeld bij Mijn Oikocredit zie ik niets in de documentenlijst staan
- Ik krijg een foutmelding wanneer ik de documentenlijst wil bekijken
- Wat betekent het als na het inloggen staat: “mijn registratie wordt verwerkt”?